Saturday, August 25, 2012

Family lunch






























Last year i lived in a different city because of job contingencies, Coimbra, and although  i enjoyed living there, it's a nice city, with a lovely river docks and a great night life (it's the city of students , it has one of the oldest universities in Europe), nothing compares to being next to my family! I live downstairs from my Godson and cousin (who has 2 years old) who i love to death, my boo gets to go to the gym he likes, we get to spend much more time with our friends...life is easier this way :)


O ano passado vivia numa cidade diferente por causa de contingências do trabalho, Coimbra, e embora eu até gostasse de lá viver, é uma cidade simpática, com umas docas no rio muito agradáveis, uma excelente vida nocturna (tem uma das universidades europeias mais antigas da Europa) , nada se compara a viver perto da minha família! Vivo no andar de debaixo do meu afilhado e primo (que tem 2 anos) quem eu amo profundamente, o meu amor pode ir ao ginásio que ele gosta, acabamos por estar muito mais tempo com os nossos amigos...a vida é mais fácil desta maneira:)


Outfit: flats (Bershka old), jeans (Stradivarius), jacket (Stradivarius new collection) , tank top (Bershka), necklace (Mango), bracelet (Zara)

No comments:

Post a Comment