Wednesday, September 19, 2012

Back to basics













These are my most worn jeans ever, they are from Salsa (pushup model) witch is a great portuguese brand. When you don't know what to wear, jeans shirt and sandals accessorized with necklace and bracelets , is a good choice. I love this brand of jeans, they have a lot of different body type jeans , these i'm wearing are amazing, they really pushup your gluteus :)
I'm having a hard time making time to take the pictures, my apologies , this is not the perfect scenario !
xoxo



Estas devem ser as minhas calças de ganga mais usadas de sempre, são de Salsa (modelo pushup) que é uma excelente marca portuguesa. Quando não se sabe bem o que vestir, calças de ganga, blusa e sandálias complementado com colar e pulseiras, é uma boa escolha. Eu adoro esta marca de calças de ganga. Têm vários tipos de calças para diferentes formatos de corpo, estas que eu estou a usar são incríveis, realmente levantam os glúteos :)
Estou a ter dificuldade em arranjar tempo para tirar as fotos, por isso as minhas desculpas, este não é o cenário perfeito!


xoxo


Outfit: jeans (Salsa), sandals (Donni), shirt (Levi's), clutch (Bershka)

No comments:

Post a Comment