Monday, August 26, 2013

Lace detail
















Hello :)
How was your weekend? I spent some quality time with my friends at a sunset party, and some couch time with my hubby :) I love to go out to dance but is something i don't do that often , between work and family i don't spend as much time as i would like with my friends, but you have to manage your time the best possible way, and sometimes 24h a day aren't enough!!
Have a great week.
Beijinhos

Olá :)
Como foi o vosso fim de semana? Eu fui a uma festa ao por do sol na praia com umas amigas e passei o domingo no sofá com o meu rapaz :) Apesar de adorar sair com as minhas amigas e ir dançar não o faço com tanta frequência quanto gostaria, por vezes tenho muita dificuldade em gerir o meu tempo, e entre trabalho e família não consigo organizar o tempo para sair. Dou por mim a pensar que o dia deveria ter mais do que 24h :)
Tenham uma excelente semana.
Beijinhos

Outfit: sandals:sandálias (Zara), shorts:calções (Zara new), t-shirt (Zara new), necklace:colar (Zara new)

2 comments: